"Асоціація молодих освітян Запоріжжя"       2016-2017


IV сесія

Підсумки роботи

Круглий стіл

захист проектів "Сходинки успіху"

IV сесія проекту поводиться у форматі Pechа Kucha (з японської  ペチャクбалаканина). Це методологія презентації коротких доповідей, спеціально обмежених за формою і тривалістю. Вам необхідно підготувати доповідь-презентацію із 20 слайдів, кожен слайд демонструється 20 секунд, після чого автоматично змінюється на наступний. Таким чином тривалість доповіді обмежена 5 хвилинами. Доповіді слідують одна за іншою. Між ними передбачено 1-2 хвилини для запитань. У своїх доповідях ви можете висвітлити свої успіхи та досягнення, розповісти про певні бар’єри, які Вам вдалося подолати протягом першого року педагогічної діяльності, поділитися своїми враженнями. Сподіваємось, що така форма сприятиме рефлексії фахової діяльності та  вдосконаленню власної траєкторії професійного зростання.

 

Участь в IV сесії проекту є обов’язковою умовою для отримання сертифікату.

Звертаємо Вашу увагу, що під час IV сесії проекту буде здійснено відбір спікерів для участі у Pechа Kucha в межах І Всеукраїнського форуму «Асоціації молодих освітян» з міжнародною участю «Створення простору для творчої та фахової взаємодії молодих освітян: досвід, консолідація, впевненість», який буде проходити 08-09 червня 2017 в Запоріжжі. 

Реєстрація на І Всеукраїнський Форум "Асоціації молодих освітян" (з міжнародною участю)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентації 


I сесія

Квест "У трьох соснах"

як вчити?

чому вчити?

коли вчити?

Добрий день, веселі і кмітливі, ділові та безтурботні.  Добрий день ВСІ, хто захотів зайти сюди.Виросли ці сосни не самі по собі, а в міській Асоціації Молодого Педагога. І, поблукавши тут, молоді педагоги повинні бути готові для представлення своїх ідей на  Круглому стілі «Захист проектів« Сходинки успіху » (В форматі PechaKucha) 

Розминка

Сучасні освітні технології

I. "Хто заблукав?"

1."Залиште слід"  (Перейдіть за цим посиланням  

Для створення свого повідомлення зробіть подвійне клацання на вільному місці дошки. Відкриється вікно для запису.)

2. "Раз голка, два голка буде ..." ( Питання з опитувальника Марселя Пруста і не тільки ... )

2." Кава на галявині "

Сучасний підхід до навчання повинен орієнтувати на внесення в процес навчання новизни, обумовленої особливостями динаміки розвитку життя і діяльності, специфікою різних технологій навчання та потребами особистості, суспільства і держави у виробленні в учнів соціально корисних знань, переконань, рис і якостей характеру, відносин і досвіду поведінки.Які сучасні форми  навчання  представлені на даному малюнку 

 

4."Вихід знайдено!"

Інформація для роздумів

  • У цій системі користуються античним принципом «Учи, навчаючись. Вчи, навчаючись»
  • Про це писав радянський письменник, сценарист в своїй "Книзі юності"

Поміркувавши, дайте відповідь на ці питання.

 

До зустрічі за круглим столом!